28/9/08

el secret és a punt de descobrir-se

Dintre d’uns dies el secret es descobrirà. El veritable motiu pel qual fa dies que no actualitzo com voldria aquest blog... la qual cosa em sap molt greu, per cert. Tinc un munt de temes per escriure, però el dia no té prou hores...

Però bé, suposo que els (pocs) seguidors que tinc ja se n’hauran adonat que els meus missatges han disminuït molt en el darrer mes. Ja ho dic ara, no sé si podré tornar al ritme d’abans. En qualsevol cas, espero trobar un punt entremig.

Per cert, demà 29 és el meu sant. Així que qui vulgui, és lliure de felicitar-me.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes felicitats, Man!!!

Que tinguis un día a lo Tritón* "A tope de amor y lujo"**

* Grup espanyol de heavy dels 80
** Títol del seu únic disc

Anònim ha dit...

Felicitats Sant Miquel; el teu grup de seguidors estem esperant que desvetllis el secret millor guardat de la blogosfera catalana

miquel botella ha dit...

gràcies a tots dos.

i bé, no és un gran secret, tampoc...